2008-10-20 | 21:30:00

Iggejaurs magi.

Åh nu ska jag försöka berätta för er om underbara Iggejaur.
Folk betalar dyra pengar för att åka till s.k. SPA orter.
Varför undrar jag ??
När de endast behöver köpa lite mat (o mkt godis.) tanka bilen full (har ja inte ens betalat ännu.) och åka till Iggejaur !! Hur enkelt som helst.
Helgen var precis vad jag behövde. Jag och Maria har bara varit.
Frukostar som varat i timmar, sängprat som innefattat det mesta, hundträningar, fotograferande och en massa massa godisätande.
Att bara kunna sitta vid köksbordet och prata i timmar, utan att ha något man egentligen behöver göra, bara lägga på en vedpinne då och då.
Jag har inte ens längtat hem till min egen säng.
Vi har myst framför TVn till Idol och Stjärnor på is, vi har haft radion på i köket. Allt har bara varit perfekt.

Jag är så glad att jag ahr fått uppleva Iggejaurs magi !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback