2008-10-28 | 16:58:07

Inte mkt att säga.

Just nu är det bloggtorka. Jag har ingen lust eller energi att lägga ner på den.
Inte bara för att jag vara sjuk idag, även om de kändes som om det var nära döden.
Utan för att det är ganska mkt annat som pågår just nu.
Sen är ag självklart nervös inför utställningen på lördag. Idag har vi klippt klor och tassar. Jag och Maria (läs Maria.) ska försöka trimma honom själva för första gången. Finns då dåligt med folk här i Pite som man kan vända sig till.
Och se har han självklart slutat vifta på svansen då ja ställer upp honom, så det försöker vi få igång igen.
Dock var han riktigt riktigt duktig på sista kurstillfället innan vintern. Vi hade roligt ihop och han var taggad och för det mesta fokuserad på mig. Jag var nöjd över honom igår.

Nu ska jag ta en Ipren och lägga mig en stund. Om ja orkar ska jag höra av mig till Ingela senare ikväll. Hon berättade att djungeltelegrafen varit framme och det ska bli MKT MKT intressant att få höra vad som sagts osv.


Kommentarer
Jennie W skrev:

Hoppas du piggnar till snart

Kram

2008-10-28 | 18:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback