2008-10-23 | 10:15:54

Jul, jul strålande jul.

Det var en riktigt bra dag i Lulä igår. Vi shoppade, strosade, åt och hade det bara mysigt !!
Många av affärerna hade plockat fram sina julskaer, och när jag gick där så fick jag riktigt stora julkänslor. Ni vet det dära pirret man hade i magen som liten. Åh vad ja längtar till vi ska börja julpynta här hemma. Men ja måste försöka hålla tebax känslorna, för jag vet av erfarenhet att de burkar tyvärr inte hålla hela vägen fram till julafton.....så jag måste husera med dem.

Jag handlade lite smått o gott, julklappspapper (som vi redan har massor av.) lite snören, och sen lite kläder som ja ska prova här hemma. Vi har ju möhippa på lördag, så jag hoppas att ngt ska passa till det.

Hundträningen igår gick ok. Jag kände mig lite malplacerad, men hunden var faktiskt gode peppad. Teorin är intressant och det får en verkligen att tänka efter. En gång till innan vintern ska vi ha......får väl se hur det går.

Idag är det jobbet som gäller, men jag har lite freetime innan. Sitter just nu och funderar om ja ska orka gå ner och handla någon frukost eller om ja ska se Greek......hm.

Vi höres senare !!

Skönt att de har hittat Carolin.....nu kanske hennes nära och kära kan påbörja det jobbiga sorgarbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback