2008-10-29 | 23:09:37

Min blogg.

Jag insåg när jag satt vi en annan dator igår at tmin blogg beter sig extremt konstigt, headern följer med när man scrollar ned. Så gör den inte på datorn här hemma.....nåja ska försöka fixa lite.

Hemma från jobbet iallafall. Gick br aatt stänga,det var inte så mkt folk i farten.
Dock gjorde jag en god gärning. Alla äggen avr typ slut, utom XL och krav. Så jag lyfte fram de kravmärkta och minsann sålde jag inte en låda typ !! Så nu har jag gjort ngt bra genemot de stackars värphönorna.
Sitter nu här med en kopp T, väntar på att Robban ska komma hem. Hade tänkt hinna se ett avsnitt av Greek innan.
I morgon är jag ledig. Blev erbjuden jobb, men eftersom jag ska till farbror doktorn så var jag tvungen att tacka nej. Och ja ska inte sticka under stolen att jag tycker de ska bli skönt med en ledig dag. Thomas sa att han hade femtioelva Post-It åt mig inne på sitt kontor, även om jag tror han överdriver lite så har ja en känsla att de blir lite mera jobb här framöver.  Och pengar det verkar alltid behövas.
Lite nervös är jag inför morgondagen, och Li har lovat att det får jag vara.
Nä nu har jag Greek hemma så nu ska jag andas och mysa lite !!

Ajdö !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback