2008-10-17 | 10:56:45

Packåsna.

Snart är allt packat, eller hm nästa allt iallafall. Lite småskar som ja tänkte springa ner o hämta innan vi åker, dummys and stuff.
Det kommer bli första hela helgen som jag och Robban är ifrån varandra på snart tre år. Det kommer nog bli lite mystiskt.
Dock ska bli bli så himla kul att få en hel träningshelg med dogsen, en hel helg av fotograferande och en hel helg att bara få prata med Maria !! Om vi inte är less efter detta, jadu då blir vi nog aldrig det. Hehe.
Självklart har jag lyckats få nån vajsning med hälen, typ hälsporre som jag haft d jag spelade fotboll. It hurts like.....men ja ska till Iggejaur och inget typ kan stoppa mig.......hoppas jag.
NU ska jag dricka lite T, se lite ANTM 11 och sen packa resten, dra till jobbet och bär det av.
Jag passar på att önska alla en trevlig helg, och hoppas den blir lika bra som jag tänkt att min ska bli !!

Puss och adjö !!

Kommentarer
Jennie & Norah skrev:

Jadu,vågar du verkligen dricka vin?

Du kan ju faktiskt få dig en utskällning :)

Haha nej skämt och sido,ha en riktigt trevlig helg!

Kram

2008-10-17 | 19:14:42
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
annika skrev:

Åhh ser att ni ska på en träningshelg, hoppas att det blir superbra. Väntar med spänning på att få se bilder och veta vars ni varit osv.



Lycka till och ha kuul!!Kram/ annika &co



ps. diesel är så söt på fotona från förra året

2008-10-17 | 22:28:24
URL: http://www.tjarhovets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback