2008-10-03 | 14:18:09

Samlare på hög nivå.

Har försökt sova en stund, går lite dåligt att ligga ner för då blir det tjitt i näsan. Men jag lyckades faktiskt somna en stund sittandes, inte så skönt för nacken men vad gör man.;0)
Jag är ju en sån som aldrig kan slänga saker. Varje liten pryl har en historia och ett stort värde för mig. När vi skulle städa ut min förra lägga så tog det typ två dagar att tömma förrådet, och nu står allt i vårat nya förråd. ;0) Mkt praktiskt !!
Tur är att Robban har kan kasta saker utan att blinka. När han flyttade ur sin (sorry love.) smått läskiga lägenhet på Durrnäs, så slängde han ALLT som fanns i förrådet. Eller ja tror två solstolar kom levandes därifrån. Det var nog tur att jag jobbade den dagen, för på min lunchrast kom jag för att hjälpa till och då började jag gå igenom alla säckar som låg på släpvagnen, tänk om de fanns ngt bra i dem. Men Robban var bestämd. Tom papp-Britney som ja tycke vi skulle ha i sovrummet *ironi* åkte på tippen, men rykten säger att hon numera står på min pappas arbetsplats. ;0)
Hur stolt jag än är över att min pojkvän kan slänga gamla saker som man inte behöver, så nåde honom om han skulle börja kasta i våran förråd !!

Stjärnspäckat på MTV Video Music Awards 2008
Inte ens henne fick jag behålla !!


Kommentarer
Lisa skrev:

fan vad snyggt hår hon hade där!!

2008-10-04 | 11:45:41
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback