2008-10-02 | 10:39:23

Vättern runt.

Jag har Piteås, när Sveriges, jag han ligger tom bra till när det gäller världens bästa pojkvän !! Han ska följa mig och lägga spår under sin lunch, så vi kan bli uppätna av björnar tillsamman !! Det är kärlek.
Hasade mig ner till Keramix idag med, ingen bra ide känner jag nu.....det känns som om jag sprungit Vättern runt eller ngt. Hittade faktiskt lite saker idag, ett ursött kak/tårtfat,  små lyktor som ger ett underbart sken. Sen köpte jag två saker som jag tror är Robbans stil, så jag hoppas han tycker om dem när han kommer hem. Hittade en URsnygg stor lykta som skulle ha passat hos Jonas och Maria, men eftersom ja tydligen redan både köpte födelsedagspresent och julklapp åt dem redan så tordes jag inte. Men den var SNYGG !!
Phu nu måste jag vila, är helt slutkörd. Köpte med mig en Chai Latte hem, lika god som onyttig men nu ska jag njuta !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback