2008-09-02 | 22:15:57

AIK.

Han valde rätt för alla som vill veta. :0) Efter min mysstund så somnad ejag och sov tills Robban kom hem. Snabb middag och sen bar det iväg till LF arena (!!) där de var match mella Luleå-AIK. RObban är Lulefan och jag AIKare. Ni kan ju bara gissa vem som vann !! Japp MITT lag. Vi är ju helt enkelt bäst !!

Tydligen måste jag kolla mig för Hepatit C, nej jag har inte gjort ngt dumt. Men alla som fått blod innan -92 får gratis kolla sig, eftersom de tydligen inte testade blod innan det. Och eftersom ja fick en massa blod när jag opererades så tycker mor och far att ja ska kolla upp mig. Så det är väl bäst man gör det då. Men d ekänns lite som "här är en sjukdom man aldrig trodde man skulle vara i riskzonen för."
Sen ska jag kolla upp mitt öra, jag hör havet i takt med mina hjärtslag och så ska de ju inte vara.

Nä nu blire soffmys och lite SATC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback