2008-09-18 | 22:24:52

Dagens skratt.

Hahahahahahaaaaaa !!
Jag fick mig just världens skratt. Köpe clementiner på Coopan idag, ni vet sånadär små som finns till jul. Och de bästa av allt var att de faktiskt var lika sura och goda som de som finns till jul också.
Disse ville ju såklart ha och han fick en klyfta, då började de roliga. Han tog in den i munnen bara för att ise hur sur den var, spottade ut den och började göra små "utfall" mot den med rynkad näsa. *asg* Sen in i munnen igen, och ut med den. Han hoppade runt i köket en bra stund innan han beslöt sig för att den faktiskt var ätbar. efter den klyftan gick det hur bra som helst att äta fler. Som jag skrattade.
Phu nu ska jag gå och äta några fler.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback