2008-09-23 | 12:54:10

Den åttonde dvärgen, Sjuker.

Sjuker är man minsann. Var hemma från jobbet igår, så även idag. Smärtar hur mkt pengar man förlorar. MEn samtidigt gör man inte så mkt nytta med hög feber och snuva.
Idag är ändå febern nästan nere under 38. För mig som i vanliga fall ligger runt en 35,6 så är 38 nära kokpunkten haha nästan iallafall.
Jag förstår att ingen tycker om att vara sjuk, och jag fullkomligt hatar det. Jag blir snabbt rastlös och när man då knappt orkar gå från köket till soffan finns de inte mkt man kan göra. Igår kväll tog ja mina omaka sockar och började leta par som hör ihop. Mkt givande. ;0P
Sen tycker ja synd om hunden som inte får gå långe prommisar, utan det är bara uta och kissa sen in igen. Nu ligger han i solen och myser iallafall.
Idag har de ju kommit lite serier, så ja ska krypa ner och se dem, kanske sova en snutt.
Det enda positiva har varit att de stunder jag har orkat sitta vid datorn har jag hittat en del nya bloggar att följa. Alltid kul med lite nytt, och skvaller då såklart !!
Ha en skön dag iallafall !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback