2008-09-17 | 21:52:28

Den enes bröd är den andres.

Jag fick ju veta idag att jag inte har samma sjukdom som Klein.
Fick oxå veta att en granne till min moster dött. Hon har varit sjuk länge, så det kanske var det bästa för henne. Men jag kan inte tänka mig att hon ville lämna sina barn. Törs inte ens tänka på hur de mår just nu. Huvva.
Livet är verkligen konstigt, en människans lycka, är en annan människas sorg.


Vi har spenderat kvällen i munkis. Sett lite Idol och druckit T. Jag passade på att klippa min långhåriga far åsså. ;0) Idag fick de sina presenter som ja köpte i Stockholmia. Just ja har ju inte berättat hur resan var....hm de får bli senare det med. Jag fick två ljus av mamma. Jag älskar hösten just för att man kan tända ljus i hela läggan och det blir ett underbart ställe. Visst kan man tända på sommaren too men det har lixom inte samma effekt.
Sen så hade pappa hittat mina gamla Dr. Martens kängor !! Underbart. Gröna och lagom slitna är de. Och kängor som är inne just nu, kunde inte ha blivit bättre. Jag behöver inte köpa ngt nytt och är ändå ASträndig. *hehe*
Kommer fortfarnade ihåg när jag fick dem. Mamma tyckte nog de var lite vansinne att köpa gröna skor. Men jag hade bestämmt mig !! Så snäll som hon är så köpte vi dem. Mamma frågade om de hade skokräm.
- Har ni grön skrokräm ??
- Nä men vi har svart.
Jaha.....hm ;0) Vi skrattar fortfarande gott åt det.

Nu ska vi krypa ner, Robban börjar tidigt i morgon och jag hade tänkt hinna med lite saker innan jobbet. Sen om ja gör det är ju en annan.....men det är ju alltid bra att ha mål här i livet har jag hört.

Sov gott alla.

Just ja hur mysig är inte Bagge (den manliga.) Jag tycker den hära juryn är mkt mkt bättre, och framförallt bättre på att ta folk. De lixom märker när det inte står riktigt rätt till på loftet och beter sig därefter. Mysche bra !!

Adjöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback