2008-09-04 | 12:07:40

Den Jenny som fanns är borta.

Det var ingen vaxpropp. Ja önskar så att det hade varit en vaxpropp.

För nu vet ja inte vad det är om orsakar ljudet som gör att ja inte kan sova, inte kan sitta i ett tyst rum, inte hör mina arbetskamrater, som gör att är jag i mejerikylen så hör ja allt genom ett vakuum. Som gör att jag känner mig avskrämad från resten av världen, som gör att det kryper i kroppen på mig, som gör att jag håller på att bli galen.....på rikigt.

Jag ville så att de skulle vara en vaxproop så allt kunde vara över nu. Istället sitter jag här med mitt ljud och funderar om det verkligen är värt att leva livet såhära. Den lilla livsgnista jag hade, den är försvunnen, ersatt med ett ljud och en krypande känsla av att vilja fly. Men man kan inte fly från sitt eget huvud.


Kommentarer
Jennie W skrev:

Jag vill också fly från mitt huvud idag men mitt brukar ge sig efter ett tag och några tabletter.

Jobbigt att ha konstiga ljud i örat är det inte tinitus(eller hur det nu stavas)men det är ju inte heller så kul om det är det. Hoppas Jenny kommer tillbaka snart jag vill det vem ska jag annars surra med på jobbet. Kram

2008-09-04 | 13:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback