2008-09-11 | 22:03:22

Den sköna tröttheten.

Jag är helt slut. Sådära underbar slut som man kan bli. Ni vet när man har jobbat skiten ur sig.
Spårningen gick bra för båda killarna, och super bra med tanke på att de hade busat som galningar i pricip hela dagen.
Nu ska jag lägga mig i soffan, om ja kan ta mig dit. Hehe.

Jo hittade en tävling på en logg som jag läser ett par gånger per dag.... www.englasshowroom.com Hon lottar ut ett namnhalsband, precis ett som jag letat i evigheter efter. Så håll nu tummarna att ja vinner......vilket ja inte lär göra med min tur. Men iallafall. Titta in på hennes sida lite då och då ni med, hon har många roliga tävlningar och snygga klädtips.

Nä soffan.....NU !!

Kommentarer
Therese skrev:

Hej! Ser att du också har en Golden från Hjortronmyren's, underbara hundar, eller hur? ;) Har själv två st från dom, en på 4år och en på snart 9v. Väldigt intressant att läsa din blogg också!



MvH Therese, Xelda och Xena

2008-09-12 | 07:16:09
URL: http://goldendamer.pitea.riksnet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback