2008-09-28 | 00:17:52

Dop/bröllop.

Hihi det blev som vi trodde, ett dop/bröllop !! :0)
Det har varit en mkt trevlig em/kväll. Maria och Jonas har precis åkt hem, bara för att vi ska orka med morgondagen åsså.
Vi tog inga kort i kyrkan, för vi glömnde kameran hemma. Men ja tänkte att Maria ska få skicka några av sina. Det var god mat och många glad skratt och gemytlighet när all 40(??) samlades hos Jonny och Johanna efteråt. Tyvärr saknade vi Niklas som fick vara hemma med en jättesjuk Edwin.
Nu är jag helt slu toch ska krypa i säng. I morgon ska man nästa sitta i skolbänken igen. ;0)
Måste bara berätta att skorna är helt sjukt underbara, inte en tillstymmelse till ont i fötterna har jag. I löööööv them.

Sov gott alla och tack Jonny o Johanna för en trevlig "fest".

*kärlek* Hihi.

Kommentarer
Jennie skrev:

Hoppas ni hade kul och snygga skor

kram

2008-09-28 | 07:25:26
Kristine skrev:

Fy vad läskigt! Jag har inte hört ett ord om att Sofi skulle döpas, eller att de skulle gifta sig, men igår natt drömde jag att de gifte sig i ishotellet. Usch vad läskigt.

2008-09-28 | 10:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback