2008-09-11 | 16:13:51

Expedition Artlista.

Vilken underbar dag det har varit.
MAria kom runt halv tolv, sedan körde vi ut Robban till jobbet. Vi åkte till Pitholmhejda och lade två spår.
Sedan gick vi på expedition !!
Maria har en artlista som tenta snart, och hon har gjort så att hon ska fotografera alla hon hittar. Så hon har legat i sand, grus, mossa och lite annat för att få den perfekta bilden. För att få en bild av en växt som lever vid myrar så åkte vi till den sidan av heden som ja och Disse var och gick på i måndags.
Hundarna har busat som tokar, badat lite och rullat sig i sand. ;0) Diesel ligger nu helt utslagen i sin korg.
Jag känner mig rätt sliten själv åsså. Men det har avrit så himla härligt att vara ute, och jag har fått mig många goda skratt. Bilder kommer sen.

Dock fick ja veta idag att en av mina allierad inte är det längre, som ja misstänkt !! Sen att denna ska skaffa samtidigt som någon annan som inte är jag, är så chockerande att jag inte vet vad !!??
Hujja nu blev de för mkt, en Tkopp och lite ATM så kanske ja orkar möta morgondagen. *hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback