2008-09-17 | 11:52:21

Fröken duktig.

Nu har jag varit duktig. Betalat alla mina räkningar och gjort mig skuldfri.
Dock insåg jag att jag måste nog vänta med att köpa mina planerade Uggs till nästa månad. Visst har jag pengar, men jag vill ha en del på sparkontot nu när det snart är jul och en del födelsedagar så.
Hm fast nu kom ja ju på att ja har en massa pengar liggandes här i läggan åsså. Robert skrattar alltid, men typ pengar och sånt ja får i julklapp glömmer ja lätt bort att jag har, så hips vips kan man hitta några femhundringar här och några där. :0) Jag tycker det är roligt, för det är som att få pengar man inte visste att man hade jhu !! Ska fundera på om dessa ska få bli skor eller om de ska få ligga kvar och gro....synd bara att de inte försökar sig. ;0)

Nä nu ska jag se serier, jag betalade och gjortde klart INNAN, det är stort det.

Ajdöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback