2008-09-01 | 19:28:25

Gratis träning.

Vi tog som sagt en liten cykeltur. Först mötte vi upp husse, och sedan fortsatte vi till munkis. Han har dock blivit lite dålig i magen, så vi fick skjuts hem. Nu är jag klar för att åka på Yoga. Ska bli gode så kul, jag har ganska så höäga förväntningar. Vilket iof inte burkar vara så bra. Men vi får väl se.

Sen kan ja tipsa alla Pitebor om att korpen har gratis gruppträningar hela veckan. Så är det ngt ni är sugna på så är det i veckan man ska prova på det !! Kanske är de någon som vill hänga på o träna Pilates på torsdag ??!!
Hujja ja blev faktiskt lite nervis nu....hm men de ska nog gå bra hoppas jag.

Förresten är de någon som vet vart man kna få tag i maltkex och maltchoklad ??

Nä nu ska jag bege mig.
Önska mig lycka till.

Kommentarer
Pigge skrev:

Lycka till!

2008-09-01 | 20:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback