2008-09-12 | 13:58:10

Hundmöte-klockers !!

Det var ett tag sen vi kom tillbaka. Men jag har ätit, dammsuigt och plockat i diskmaskinen. Har även packat Disses going-away väska och han märker att ngt är på G. Han vägrar att lämna mig, och så fort ja rör mig är han genast vid dörren, så jag inte ska glömma honom. Lilla söta pojken.
Prommisen gick för det mesta bra, sida-gåendet fungerar bättre och bättre. Tom när vi mötte en hund (Bruno) så gick han lös vid min sida utan de minsta problem eller tillstymelse till att vilja lämna den !! Underbart och han fick massor med beröm och ett "hopp och lek." som belöning. Samma gällde när ett gäng pensionärer gick förbi, de tom stannade och börjad eprata med honom. Duktighunden fortsatte helt lugnt vid min sida !! Stolt och super glad matte.
Dock så kom han inte på visselpipan......KATASTROF !! Den får han inte börja ignorera så nu måste vi gå tillbaka några steg och nöta.

Ser lite 90120, de nya avsnittet. Inte impad alls. MEn de är ju ett tidsfördriv till maten iallafall. Sen måste ja tvätta håret och packa kläderna som ja ska ha till dopet.....frågan är bara VAD ja ska ha. Tror de blir min svarta kjol med hög midja, men upptill då....:0S

I-landsproblem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback