2008-09-23 | 14:59:27

Huvvaligen.

Haha något läskigt har inträffat. Jag satt och läste Emmelis blogg om när hon fick sin son Mio. Och då fick jag känslan att jag vill oxå ha en bebis !! Jag vill oxå gå hemma och räkna tid mellan värkarna, och jag vill också uppleva den lycka hon beskriver när hon får honom till sig. Delen där emellan dvs förlossningen, den kan jag gärna skippa.
Hujja hur ska detta sluta ??!!
Känner jag mig själv rätt så avtar denna känslan snart.....men läskigt att den ens kommit.
Tänk om jag håller på att bli vuxen ??!! *asg*
Nu måste ja nog göra ngt barnsligt igen.
Ajdö !!

Kommentarer
Vickan skrev:

Klart du med vill uppleva lyckan med att få en liten bebis..finns inget bättre!! =) Saknar dig gumman!! Kramar

2008-11-03 | 21:17:52
URL: http://vickiz.bilddagboken.se/p/main.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback