2008-09-25 | 10:34:42

Inte blev det att kliva upp.

Tanken var att jag skulle åka på våran morgonmöte vid 06.30 i morse. Ja vaknade av klockan, stängde av den och beslöt mig att fortsätta sova. Det var hur skön som helst !! JAg tror en del av min förkylning har kommit tebax för halsen är hes och näsan är rinnig.
Idag ska vi bes. bilen, håll tummarna alla att våran pärla går igenom.
Jag ska även jobba, och ska ja inte bes. bilen ska jag iväg på ett möte innan.
Sedan är det tjejkväll ikväll och jag hade tänkt försöka dra med mig mamma. Var ett tag sedan det bara var hon och jag.....mysigt.
Men nu först ska hunden få mat och tidningen ska läsas !!

Såhära trött var JAG i morse....hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback