2008-09-17 | 11:26:30

Inte knarkare.

Vi har just varit ute på en prommis, Disse och jag. Han skötte sig mkt bra, klarade alla hundmöten och folkmöten lös vid min sida utan problem. Enda som är att han vill gärna titta på vovven när den har passerat och då följer kroppen lixom med huvudet. ;0) Sen avr de lite extra svrt när en golden gick förbi, men som sagt han klarade allt. Tom att ha en hund bara några m framför sig och gå efter, helt lugnt. *puss*

Jag har inte knarkarblod, dvs jag har inte Hepatit C, fick just svaren. Pappa blev så lättad att han nästan grät, min söta lilla pappa. Mamma hon pustade ut hon med, men på mammasätt. Inte hade jag anat att de var såååå oroliga. Stackarna.

Nu har jag gjort T, nu ska här ses GG, OTH och Greek.....i den ordningen åsså.
Puss.

P.S. Min pojkvän är tredje bäst i landet. ;0) D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback