2008-09-10 | 22:48:19

Iphone.

Så då har jag jobbat klart öfr idag, och har ni fem lediga dagar innan ja jobbar igen. Fast ingen av dessa dagar är oplanerade, så ja lär inte hinna njuta.

Jobbet gick bra, satt mest i kassan så ja hann inte så mkt på golvet. Trevligt folk som jobbade och då går det ju alltid allt mkt fortare.
Min kollega Tommy visade mig sin Iphone, jag blev helt såld !! Den var ju hur cool som helst. Och det finns öl i den åsså det ni. ;0) Jag ställde många dumma frågor men han svarade med stort tålamod så. :0) Undrar om man ska sätta upp en sådan på sin önskelista....hm. :0)

Moffa har varit med Disse så han är helt slut nu, hehe. Dock skönt för mig och Robban för då kan vi slappa i soffan bäst vi vill. Så nu ska ja tvinga Robban att spela lite Wii så ska jag ligga i soffan och glo.

Tjiiing !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback