2008-09-23 | 23:35:40

Klipp sugen.

Pratat med Maria på MSN ikväll. Hon har haft självplågeri genom att sitta och titta på hästannonser, och jag har hjälpt (??!!) henne.
Hur som haver så ska hon klippa sig i morgon, och självklart kommer jag ju oxå på att jag vill göra det !! Blev ju inte alls bra sist jag fösökte. Jag är sugen på en lite kortare page, med lite längra fram. ( typ V. Beckham.)Kanske en frisyr som var "inne" för ett halvår sedan, men jag bryr mig inte. Jag rä en sån som kommer på att jag gillar vissa trender, låååångt efter att de har blivit "ute" igen.  Så jag funderar på om ja ska kuta ner i morgon och se om ja kan få en Drop In tid i Gallerian. Jag är så sjukt sugen nu, en förändring skulle göra gott. Bara den blir bra den hära gången dvs.

Victoria Beckham photo

Kommentarer
Maria L skrev:

Tssss.. härmis ;0)



Du måste ju ge mig mailadressen sen om ni vill ha tillgång till barnens blogg jue!



Kram!

2008-09-24 | 09:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback