2008-09-08 | 12:08:06

Klubbad säl !!

Just nu känner ja mig som en klubbad säl. Iallafall som ja tror en klubbad säl skulle kunna känna sig.

Jag har haft en bra helg, även om jag var trött efter jobbet och så. Vi har gått två spår med Disse, hunnit till stugan och sett lite Gilmore. Men mera om detta senare.

Idag hade ha tänkt träna hunden lite, vet dock inte i vad, sen hade ja tänkt gå ner på stan o se om jag hittar någon lite fin present till Rob, höra av mig till Ingela, laga lite middag och sen är det Yoga ikväll. Däremellan vore det inte helt fel om jag han "pimpa" kontoret lite, plocka undan en del och kanske fixa tvättid.
Först och främst ska ja gå och göra mig en kopp underbart T !!

Puss.

P.S. Det blir ingen utställning i Sundsvall för oss. Han är inte i den bästa pälsen och ja jobbar den helgen och de är så himla svårt att komma ifrån. Vi satsar på lite närmare utställningar  höst/vinter så får vi se sen.D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback