2008-09-03 | 22:41:46

Lappen som gör mig nyfiken.

Så var man hemma igen. Gick ok på jobbet, vi var ett glatt gäng som stängde. :0) Dock är de lite tradigt att sitta i kassan från åtta till tio.
Robban jobbar till elva.
Lilleman har haft moffa här, så nu är han lagom trött......perfekt. Ja hade tänk se lite tv och dricka lite T. Jag såg de låg en lapp med ett telefon nummer och det stod hundkurs på lappen, kan de vara så att de är angående lydnadsklasskursen ??!! Hoppas det.....eller ja vet inte haha.
Vill så gärna ringa och fråga pappa. Fast han sover nog sött redan. Min älskade far fungerar så att han lägger sig runt nio, halv tio och sedan kliver han upp och väcker tuppen på morgon. Om man bara hade hälften av hans energi !!
Nä ja provar nog att ringa ändå, jag är bara föööör nyfiken !!

Vi höres !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback