2008-09-05 | 11:21:26

Lyckligt lottad.

Jag har världen bästa familj. I morse kom gullepappa förbi med en påse fylld med saker åt mig. Så ja skulle ha ngt att göra idag och inte tänka så mkt !!
Nu står Robban och gör scones åt mig för att ja skulle få vakna till doften av nybakat.
Igår var mamma med mig hela dagen så ja inte skulle vara ensamen.

På mitt relationsplan har jag aldrig haft det bättre. Jag har vänner som alltid finns där, en familj som utan tvekan är den bästa. Och förmodligen världens bästa sambo och hund. Jag känner mig lyckligt lottad på detta planet och jag suger i mig allt varje dag, för jag vet att plötsligt kan de vara över.

Nu ska jag gå och äta scones och läsa tidningen ja fick av pappa.
Idag känns livet lättare, även om det innehåller ett irriterande sus.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback