2008-09-18 | 12:39:31

Publish me.

Vi är fortfarande inte kompisar. Men än så länge fungerar den iallafall att blogga på. Vem vet, de kanske är slut med det snart åsså.

Duschen var skönt, dock et tproblem min förlovningsring har börjat bli förstor (??!!) så jag törs inte ha på mig den när jag badar. Orolig att ja ska tappa den snart. De som inte känner mig vet inte at tjag är expert på att tappa bort guldsmycken,bara guld inte silver. Det är ngt magiskt med guld, de vill lixom inte sitta kvar på mig.

En glad nyhet är dock att jag har hittat en sida som säljer hyftas mkt av Urban Decays produkter här i Sverige. Så nu kan jag beställa min primer och några underbar skuggor utan att behöva betala skjortan för tullen.

Jag skulle behöva en ny outfit till dopet nästa helg.....en som passar mina nya fab skor !! Fast har ja tur kanske ja kan slänga ihop en hyfsad en med saker ja redan har här hemma. Pengarna skall sparas. Mamma och ja har börjat spåna i en Stockholmsresa lagom till 2:a advent och Stora Stockholm- 08. Skulle vara skit kul. Dock bara ett problem, jag vet inte om ja ska åka med Robban eller med mamma. Vill ju inte välja bort någon av dem. Men ja tror inte Robban har ut så mkt av att följa med mamma och mig runt halva stan. Hm jag tycker inte om att behöva välja mellan nära och kära.
Aja nu måste ja försöka få i mig någon lunch......kanske till de nyaste avsnittet av ANTM.

Kyss.

Kommentarer
Kristine skrev:

Värst vad många dop du springer på :)

2008-09-19 | 07:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback