2008-09-21 | 23:33:26

SATC 2.

Gnäll och gnissel.
Jag mår skräp. Försökte hållen en glad min på jobbet för att inte gnälla ner mina kollegor. Men när ja kom hem mådde jag pyton, världen snurrade och jag höll på att frysa ihjäl.
Tur man har den bästa sambon i stan. Han bäddade ner mig och pysslade om mig.
Nu hör jag att CSI börjat, ska krypa ner o se det. Förhoppningsvis somnar jag en stund. Börjar kvart i elva i morgon så jag har ju lite sovmorgon iallafall.

Just ja rykten säger att det ska bli ytterligare en SATC film....känner lite både och, superkul att de kommer en till, men tänk om den är en flopp. Den första var ju sååååå bra hur ska de kunna toppa den ??!!
Åhå kom just på en julklapp ja ska skriva ner på min önskelista....ni hörde rätt. Mamma kräver varje år en önskelista(samma med svärmor.) och den ska gärna ha varit klar i förrgår typ. ;0) SATC-filmen ska självklart med på den listan !!

Nä nu ska jag gå och tycka synd om mig själv.


Kommentarer
Jennie W skrev:

Hoppas du börjar må bättre snart, krya på dig

Kram

2008-09-22 | 07:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback