2008-09-25 | 22:40:30

Spekulationer och tjejkväll.

Nu är jag helt slut i kroppen. Har tom benvärk från ovanan att gå på Coop....det är illa.
Jag hann med både möte, jobb och sen gick Maria och jag på tjejkvällen.
Mkt folk, men vi hittade inte då mkt roligt, förutom en Elin och en Jocke.
Vi letar båda en varm vinterjacka, och den jag trodde at tjag funnit från Dridrikson var ganska så tunn och inte sådära mysigt härlig som jag trodde den skulle vara. Så jakten går vidare.
Maria pratade med försäljare, som kom fram till att Maria visst var en duntjej, eller en 88:an tjej. Men Maria vägrade !! ;0) Haha så de kan gå. Vi har även hunnit med att spekulera en del, och visst kanske läser vi in alldeles för mkt.....men det är kul ändå. Att leta tecken och detaljer som stämmer in på våran teori.

Robban ligger här hemma sjuk, så ja ska gå och ta hand om honom nu. Disse är rätt slut efter att ha haft Dex här ikväll.
I morgon är det jobb som gäller hela dagen. Ska bli skönt med helg.....haha jag som bara jobbat en dag den hära veckan hittills. :0)
Har fått grymt många komplimanger för min nya frissa. Alltid lika rolig, speciellt när tom killar ser det. Jag är än så länge nöjd ja med. ;0)

Sov gott alla glada....o ni som är sura med !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback