2008-09-10 | 11:43:51

Stockholm iallafall.

En ny dag är här. Jag jobbar kväll ikväll.
Ser ut som om de blir Stockholm för mig iallafall, även om jag nog aldrig varit så opeppad att åka dit. Men men det blir nog bra iallafall. Har ja tur kanske ja ittar nå höstskor. Synd bara att lönen kommer på måndag och inte innan helgen.

Robban börjar ett, så vi har lite mystid tillsammans innan jobbet. Just nu är han dock nere o köper Lovisas dopresent.

Funderar om ja ska klippa mig innan dopet eller inte. Ska ja klippa mig kort eller ska jag spara det lite längre.....hm.Svårt svårt. Som ni förstår är det inte lätt att vara mig, alla dessa beslut !! *ironi*

Adjöss.

P.S.Sofia om du vill vara med o spåra i morgon är de bara att du hör av dig. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback