2008-09-24 | 21:37:13

Underbart mumsigt !!

Hemma igen från en underbar middag. Jag åt morotsbiffar fyllda med fetaost och klyftpotatis. Mums....tillefterätt blev den en creme brulee´ eller hur de nu stavas. Super gott var det. Fast ja tycker man borde servera efterätten före varmrätten, för då är man inte lika mätt och skulle orka mera av det goda. ;0)
Vi pratade och svammlade en hel del och tiden rann bara iväg. Jag och Theres började planera en vinkväll hemma i hennes nya villa. Kan bara tänka mig hur galet det kommer att bli.
Nu kom robban hem, förkyld som skrutt. Men ja ska höra med honom om han orkar ta en bild eller två på mitt hår. Måste ju ha en bild att ta med mig nästa gång jag går till frissan, nu är jag blev så nöjd.
Hade tänkt visa tröjan jag hittad epå HM idag, men finner den ikka på deras hemsida, så he blir it !!

Tja !!


Kommentarer
Maria L skrev:

Vilket mess? Har du skickat idag eller förut?

2008-09-24 | 22:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback