2008-09-29 | 14:47:19

Valpkurs.

Nu har Robban precis åkt till jobbet. Vi tog oss en tupplur nu på em som varade liiiiite för länge om man säger så. Men jag tror han hinner till jobbet i tid.
Ja ska byta om och åka till Dollarstore, sen åker jag till Munkis för att få i mig lite mat. Alltid bra å ringa och bjuda sig själv på middag !!
Ingela ringde, had ehaft en dålig dag. De ska på valpkurs ikväll så då bestämde jag mig för att följa med. Så ja ska åka ut dit så jag hinner se hennes nya lägga och allt innan. Ska bli kul och se hur hon har det. OCh se hur Disse reagerar på alla vovvar och om han kan koncentrera sig alls.
Nä på med slim jeansen och en snygg tröja, sen åker jag. Robbans börs är min idag med mohhahahahahha !!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback