2009-04-11 | 15:23:23

En härlig förmiddag.

En  mkt trevlig förmiddag som helt gått i hunderiets tecken.
Först åkte jag till klubben för att kolla på tävlingen. Blev lite sugen när jag väl stod där, men bangade ur, känner vi behöver lite mera träning, för jag vill ju att vi ska visa upp oss från våran bästa sida.
Sedan tog vi med oss Ingela och Hugin till Pitholm för en härlig prommis.  Blev tipsad om en ny slinga att gå, den var riktigt fin och perfekt att spåra i till sommaren. Vi träffade på några andra hundar med hussar och mattar i släptåg. =0)

Åh jag älskar verkligen att vara ute med dogsen, man ser hur glada de är och då mår man gott i själen. Att sedan se Disse och Hugin tillsammans är så roligt. De är så olika men ändå det bästa vänner !!
Om Ingela inte kommer hem så sent från stugan i morgon så blir de att gå samma sväng igen.

Jag var lite sugen på att gå ut ikväll. Men alla mina "peps" är ju borta så, och jag är inte den som går ut själv, åh ikke det !!

Nu sover hundarna och ja ska mysa i soffan med Hundsport, slötitta lite på ngt program om sekter.
Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback