2009-04-01 | 11:00:42

Lurad !!

Självklart så blev ja blåst, bara sekunder efter att jag skrivit det förra inlägget. M, du kommer inte till himlen min kära vän. ;0) Några till som försökt lura mig men nu är jag på min vakt. Lyckades själv lura två stycken !!
Alltid lika roligt varje år, och pappa han brukar komma på bra skaer.
Som ett år då han ringde hem till mig, nyvaken svarade jag. då berättar han att det ligger älgar på baksidan av våran gård. Jag rusar upp och letar och letar. Då brister han ut i ett gapskratt !!
Till mitt försvar så har det faktiskt legat älgar där, innan jag föddes men ändå !!


Så min fråga är nu har du blivit lurad, eller har du lurat någon idag ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback