2009-04-23 | 13:12:04

Promenad med Fia.

Det var tur Fia ringde och drog med mig ut på prommis. Vi hade lite problem att hitta någonstanns att gå, tillslut hittade vi dock ett skoterspår som funkade.
Kul att se at thundarna fungerade så bra ihop igen. Eskil låter ju lite, men sen så är det itne så mkt mera.
Dock kom det en lös hund och skälld epå oss. Sådant hatar jag, visst kan man ha hunden lös ut men om man sen hör att den skäller och lever om så går man faktiskt ut och kollar vad som är på gång !!
*morr*
Det löste sig iallafall, jag bad den gå hem och tillslut så gjorde den så.
Pojkarna ligger nu och gnagar på ben, var förbi Djurmag., köpte shampoo och lite annat smått och gott.

Nu hade jag tänkt få i mig lite lunch och sen blir det stan med mamma.

Tjing !!

Kommentarer
malin skrev:

min dag blev lyckad trots allt :) hoppas din dag med blev det?

är det golden alltså dina hundar? :)

2009-04-23 | 14:57:30
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback