2009-04-17 | 22:20:50

Smarrigt fika som vanligt.

Det har varit en bra dag, även om jag kom lite ur balans när jag sov så länge.
Jag hittade en present till kusin Band of brothers, själv tycker jag att den är jätte bra. Kusin sa han ville ha den, men man kan aldrig riktigt veta me dhonom, för han skulle tacka och vara glad över en diskborste. Men jag tror mamma lämnade kvittot så han skulle kunna byta om han ville.
Elins fika var super gott, och ekologiskt !! som vanligt. Mkt trevlig kväll som gjorde att vi stannade betydligt längre än vad vi hade tänkt.
Busade en del med sötungen oxå, vilken energi !! :0)

Hann ändå med en cykeltur med hundarna, drygt 45 min inklusive uppvärmning. Det snöade ju massor ikväll och var ganska isiga vägar, men vi kom hem helskinnade. Att cykla med Eskil var inte problem alls, han sprang på som bara den !!

Nu hade jag tänkt krypa i säng, börjar ju som sagt var sex i morgon.Då slutar jag ju två så det är ju skönt.
Sov gott alla söta !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback