2009-04-22 | 20:54:42

Trädfällaren Jenny.

Hemkommen från mor och far. Vi fällde ett lärkträd, det har börjat bli alldeles snett och vint och lite fara för att de skulle rasa över altanen.
Kul var det, ni kan ju gissa vem som stod vid motorsågen, JAG !!
Hundarna tyckte det var jätte kul att springa runt och bära på alla kvistar som vi sågade av. De är ganska så trötta nu, först en cykeltur ut dit. Jag cyklade på rätt bra så de skulle få ta i lite. Sen har de varit ute och busat med moffa i tre timmar. Nu har de fått mat och ligger redan och sover. Blir ingen utställningsträning ikväll. Både jag och Plingen är för slitna.

Inga direkta planer för kvällen. Får se om det är något vettigt på TV annars kanske ja kryper utt i soffan med nyaste numret av Solo , kändes helt ok. ;0)

I morgon är jag ledig. Ska sooooova. Och sen ska jag ner på stan en sväng, samt på Djurmag. Börjar redan bli lite nervös för utställningen på söndag. Jag har dock bestämt mig för att åka dit och ha kul, inte ta det på så stort allvar !!

Tog lite kort från kvällen med pappas kamera, men hittar ingen sladd som passar så jag får lägga in dem lite senare.

Hm ja de var nog allt för närvarande.
Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback