2009-04-03 | 12:36:08

Skinnpavan.

Jag är sugen på en skinnpava, alltså en skinnjacka. Jag tycker det är sjukt snyggt, kan lixom lyfta en hel vardagsoutfit !! Och är det lite kallare så kan man bara knyta en snygg scarf runt halsen. Dock  om man tittar ut nu så behöver man nog skoterskor och overall !!
Igår på tjejkvällen så hade de 20% på jackor på Vila. Hade tänkt gå tillbaka lite senare för att prova, men nu blev det ju som det blev.
Jag har ett presentkort på Vila, och jag har hittat en snygg modell där oxå. Jag är ganska så petig, vill inte ha några konstiga fickor upptill osv.
Det finns även många snygga onlien, men jag vill prova innan. En skinnjacka ska sitta prefekt !! Och sen skiljer det sig ju mellan jackor i samma storlek . Jag provade en massa för någon vecka sedan, en S kunde ja knappt ha medans en annan var förstor. Så nä jag väljer att köpa en som ja kan prova !!

Hittade ingen bild att lägga in, men om ja köper den så lovar jag att visa.

Sitter här och chattar med M, hon lockar med lite ekologisk vin minsann !! Hehe.

Nu ska ja surfa runt lite och kolla om det finns ngt intressant att läsa om.

Kjam !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback