2009-04-25 | 11:30:35

Våran är verkligen här.

Nååååååååååååååå.
Var ute med hundarna på en promenad. Solen skiner och luften är varm.
Jag vill inte fara och jobba !!
Tänk att bara få mysa på med dogsen i solen idag, gå långa promenader. Sitta i solstolen och läsa.
Nä in på kalla mörka Coop istället.
Enda trösten, och de är liten, är att det är 100% för mig hela passet idag.
Jag tror dock att jag skulle byta om jag fick !!

Njut idag alla som är lediga. Våren är verkligen här nu. (och snart är det dax för viltspår !!)

=0)

Kommentarer
malin skrev:

haha aa. ja tiden går så fort. tyckte han nyss va valp :D

2009-04-25 | 11:45:36
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/
Ingela skrev:

Tack så mycket för PM:et!

Jag kan ju säga att det fick liv på ett antal fjärilar... :S

2009-04-25 | 16:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback