2009-04-02 | 14:54:16

Vårruset.

Ingela hade en plan, och jag hängde gärna på.
Varför kan ja undra nu. ;0)
Vi ska springa/lunka/jogga äsch vi ska iallafall ta oss runt på någe sätt. Vårruset i Luleå är vårat mål. Tanken är att vi ska börja löpträna lite smått.
OCh vilken hemsk tanke det det är. Jag har alltid hatat att springa, alltid älskat att springa efter en boll. Men inte utan boll. Jag springer bara och tänker "fy vad tråkigt, fy vad tråkigt" men nu när Plingen ska med kanske det går lättare. Jag borde dock införskaffa ett par ordentliga löparskor.
O huvva I ska vi verkligen klara detta. Jag blir trött bara att tänka på det, måste nog vila i soffan en stund. ;0)

Vad har jag gett mig in på ??

Kommentarer
Pigge skrev:

En rimlig målsättning vore ju att ni ska bli etta och tvåa i vårruset. Man ska sikta till skorstenarna för att ta sig till trädtopparna, eller vilken är egentligen högre? Det beror nog på vilket hus man har.



Kram

2009-04-02 | 15:54:58
Leonora - The Magic Memories skrev:

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-02 | 15:57:05
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
jennie w skrev:

Brukar inte coop sponsra det arrangemanget så en prispåse från coop eller kanske konsum norrbotten

blir väl inte dumt.:)

2009-04-02 | 16:19:20
Maria skrev:

Jag har gått/halvjoggat vårruset tillsammans med min ridgrupp när jag bodde i Norrköping. Det var mysigt, trevligt och vi tog det lugnt. Priserna var goda ;)

2009-04-02 | 18:14:25
URL: http://oppabergasa.blogg.se/
Ingela skrev:

Lite sent inlägg, men det kan inte hjälpas.

Det där med att jaga boll kan jag lösa åt dig. Vänta ska du få se...

2009-04-03 | 14:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback