2009-08-15 | 17:58:08

Att välja.

Japp matte somnade oxå.
Nu hade jag tänkt få i mig en bit mat och sedan blir det att rota fram ngt att ha på sig ikväll. Jag önskar verkligen att jag hade fler garderober, så det gick att ha bra koll på vart allt är. Men men kanske i framtiden.

Ute är det riktigt varmt, så ja fudnerar om ja ska ha klänning eller kjol en sista gång i sommar (alltså vid utgång.) blir väl att prova en massa, svära och sedan bestämma sig. Jag provar alltid en massa kläder, olika komb. och så. Väljer det som känns allra allra bäst för kvällen. Och sen ser garderoberna ut som de gör !! Haha.

Hur väljer ni kläder då ni ska ut ??!!

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Åh vad snällt sagt :)



På tal om kläder och utgång...Jag vet egentligen inte hur jag väljer,men börjar iaf innan jag börjar dricka,haha!Sen frågar jag aldrig folk om vad som är snyggast,utan jag tar på mig det som jag känner mig snyggast i,oavsett om det råkar vara den fulaste trasan i världshistorien :)



Ha en underbar kväll!

2009-08-15 | 19:58:50
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback