2009-08-07 | 20:37:56

Baka, baka liten kaka.

Gick ut en sväng i den härliga kvällssolen. En av de bästa sakerna med att bo här uppe är ljuset på sommaren. Det är ljust i princip hela tiden. Jag tycker det är så skönt.
Iallafall när vi var ute kom jag på idén att jag skulle baka en morotskaka att ha med i morgon på bilresan. Att jag precis när jag satt kakan i ugnen insåg att min mamma avskyr morotskaka, ja det var väl itne så bra. Men men.

Känner mig alltid lite extra duktig när jag bakar (och det jag gör blir ätbart.) så nu känner jag mig sådära lagomt nöjd med mig själv.


Haha en liten otufit-bild, eller så inte. ;0)


Härligt med sommar och sol.

Tjing !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback