2009-08-26 | 20:10:01

Den galna tanten i hissen.

Om jag nu måste bo kvar i hajna lägenheten massor med år till, så måste vissa saker ändras.
Som tex jag måste få in en helkroppsspegel någonstanns. Jag är less att springa ut till hissen när jag ska kolla mig nedanför naveln.
Alltid pinsamt när man inte hinner hålla upp dörren och man åker iväg, iklädd två olika sorters skor, eller kanske med stort tuperat okammat hår. Mina grannar är alltid trevlig, men de undrar nog innerst inne vad det är för ett pucko som åker runt i huset.

Så tips på stora snygga speglar tack !!

Kommentarer
T skrev:

:0)



Lite Fucking Åmål feeling över det!!

2009-08-26 | 21:24:31
URL: http://theressorvag.blogg.se/
T skrev:

På lördag tänkte jag ha en vin och mat kväll. Finns det intresse för det??



Och så tror jag att det förra försvann så jag säger igen: Det känns lite Fucking Åmål över hissbestyren.



Puss kram

2009-08-26 | 21:27:57
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Kristine skrev:

My God, det var det äckligaste jag har hört!! Haha, jag är mållös. Men tur att det inte var Roberts. Herregud, vad glad jag är att jag inte har hund!

2009-08-26 | 21:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback