2009-08-01 | 19:09:27

En bra kväll !!

Jag tror på en bra kväll, bara jag hittar rätt kläder.
Solen kröp just fram, det är varmt och härligt. Tyvärr är det 1 augusti idag, känns som om jag har missat hela sommaren till jobbet. Det är ju inte så, men så känns det iallafall.

Naglarnar är inte alls vackra ikväll, blå av blåbären. Sånt får man helt enkelt stå ut med !! =0)

Nu ska jag gräva vidare efter lite kläder. Sen ner till affären för att köpa lite gotta att äta till vinet.

Som sagt, jag tror på en bra kväll !!



Kommentarer
Camilla skrev:

Vart har ni hittat blåbär? Det ska visst vara ett dåligt blåbärs-år i år! Å jag som skulle ladda upp hela frysen.

2009-08-01 | 20:14:39
URL: http://camillan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback