2009-08-03 | 00:05:37

Gör din egen musli. (med prickar.)

Fick tipset om denna sidan, här kan man blanda sin egen musli (vet it hur ja får dit prickarna.)
Perfekt för mig, då slipper jag alla dessa äckliga russin som de envisas med att stoppa i nästan varenda som finns i affären. Jag slipper även bananchipsen.....hurrvas !!
Nä en god enkel med jordgubbar, hallon, kanske lite mango får det nog bli. Såg att de även hade choklad och gummibamsar !! Inte så nyttigt men ganska roligt !!
Är för trött för att knappa in en order idag, men i morgon blir det att beställa......man får även döpa dem. Funderar på att kalla min Jennys dundermusli eller Jennys lilla underverk !! Haha nä jag vet inte.

Sov gott alla söta, nu ska jag läsa lite tidningar !!

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback