2009-08-11 | 23:05:20

Hallon och vit choklad.

Jag överlevde åskan iallafall. Den lät verkligen jätte arg. Alla somnade typ utom jag. Det är dock skönt att veta att hundarna inte är brydda om åska.

Mitt bakil håller i sig. Idag gjorde jag muffins med hallon och vit choklad. Vilken HIT !! Det är verkligen en kombination som funkar fint ihop. I USA åt jag varje gång en raspberry white tryffle cheescake. Den var fantastisk, nästan så det vattnas i munnen på mig nu. =0)
Sen ville pappa ha mina chokladkladdmuffins. Ett lite eget recept, chokladmuffins med både mörka chokladbitar och vita. Jag är en sucker för vit choklad, i alla dess former !!

Båda sakerna gick iallafall att äta. Nu är jag sugen på att göra ngt annat än muffins. Så vi får se om jag hittar nå andra roliga recept att prova. Känner mig lite lagom preppy.

Blev erbjuden att följa med på nattbio och se G.I. Joe. Men jag valde att vara lite tråkig, så ja blir här hemma. Skriva på min inköpslista och sedan ska jag försöka ta mig i säng i bra tid. Ska ju och rida prinsen i morgon. Så jag vill vara i toppform. Ska försöka hålla mig från att åka alltför tidigt, men jag är så sugen att vi får se hur det går. ;0).

Jag har även hunnit med att rensa hallonen som blev kvar och fryst in dem. Elin påminnde mig om att det är ju prefekt att ha senare i vinter till smoothies and stuff. Så nu har jag både blåbär och hallon i min lilla frys. Vuxenpoäng eller ??!!

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan blir det nog sängen !!

Kjam !!




Pssst glöm inte att tävla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback