2009-08-11 | 13:40:40

Hoppet lever.

Var ner på stan en sväng. Hittade inte koftan på Gina, ingen stor chock direkt. Men hittade en snygg collagetröja, modellen var oversized rejält. Nice. Köpte dock ingenting. Hoppas fortfarande på den dära Stockolmsresan vettni !!
Sen sprang jag in på Scorett en sväng, hittade ett par snygga stövlar. Dock var minsta 36:or och de blev förstora. Funderar om ja ska lägga in en sula eller inte. Köpte dem inte, ska grubbla lite till.

Med en chokladmilkshake med vitchoklad topping i handen travade jag hemmåt.
Vad jag ska göra nu, det vet jag inte !!


Avnjuter en glass under en av sommarens varma dagar.

Kommentarer
Theres skrev:

Hej vännen! Jag har gjort iordning höpåsar för imorgon, dom står i ett hörn i höförrådet. Agnes lät meddela att om du vill ha hjälp nån dag så kan hon fram till på söndag. Det är bara att sms:a henne.

Oroa dig inte, vad kan gå fel eg? Glöm inte plocka bort skiten på stallplan (in case of) så blir nog ingen arg ;0)



Längsta kommentaren hittills. Ha det så roligt med prinsen!

2009-08-11 | 17:18:16
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Tina skrev:

å vilken härligt sommrig bild!=)

2009-08-11 | 19:27:35
URL: http://tinazpicaboo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback