2009-08-27 | 20:09:02

Höststäda.

Jag är sugen på förändring. Både hemma, i håret och på bloggen.

Hemma vill jag köpa lite nya kuddar, gardiner och kansek några nya mattor.

Håret skulle jag vilja göra lite mörkare. En klasskompis har gjort sitt hår ljusbrunt, skit snyggt !!
Jag är egentligen sugen på att prova riktigt chokladbrunt, men jag vet inte om jag är tillräckligt tuff ännu. Men blondnett är ngt jag verkligen skulle kunna tänka mig.

Bloggen, hm tja jag skulle vilja ha lite andra färger. Lite höstigare kanske. Lite dovare, hm tja får grunna på det dära.

Jag vill helt enkelt höststäda både i mitt hem, mitt liv och min blogg !!


Härligt chokladbruna lockar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback