2009-08-28 | 10:57:25

Pitebor kan sin rea.

Fredag. Skolan erbjöd inte nå viktigt så jag tog en Jenny-dag.
Så vad ska jag egentligen göra idag då??
Tänkte springa ner på Åhléns, de har tydliggen 30% rabatt på hela sortimentet. Det ska ju stänga här i stan. Tydligen så kommer de inte överrens om hyran eller vad det nu var.
Får se om det finns ngt kvar alls, för är det något vi Pitebor är bra på så är det att handla på rea !! Det brukar vara helt galet, det rivs och slits och knuffas.
Har jag inte rätt mina kära medpitebor ??!!

Sen hade jag tänkt försöka rensa mina garderober lite, lägga undan sånt som jag inte kommer använda på ett tag. Sälja en del på Tradera och ge bort resten till Myrorna. Jag vill ha en lite bättre överblick över vad jag har i mina skåpar.
Nu när det inte blev huset (där fanns det helt underbara garderober och ett rum som skulle blivit min walk-in-closet.) så måste jag verkligen försöka styra upp mina kläder.

Nä bäst att kila ner innan allt tar slut !!

Se upp era galna Pitebor, nu kommer jag och mina vassa armbågar !!



Japp där inne finner ni ett stycke Jenny !!

Kommentarer
HelloNicki skrev:

Heej, hoppas allt är bra! Fin blogg du har!



TÄVLING!



Jag har just nu en grym tävling i min blogg :) Var med och tävla och tipsa gärna om den i din blogg!



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!



2009-08-28 | 11:13:21
URL: http://hellonicki.blogg.se/
elin skrev:

Tjura inte, var glad. Mamma "fyndade" mascara där och den var så gammal så den inte ens gick att använda. Mer som asfalt i koncistensen, typ. Kram

2009-08-28 | 18:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback