2009-08-02 | 11:51:57

Precis som jag hade trott.

Hoho vilken rolig kväll det blev. Precis som jag hade hoppats på.
Maria kom förbi och förgyllde tillvaron tills jag och Cissi gick ut. Lagom med folk ute, så det blev en lyckad kväll.
Idag åker Cissi hem igen och det dröjer ända tills tomten kommer innan hon kommer igen.

Jag hade tänkt softa idag. Men Maria hade på sig ett par såååå snygga jeansleggigs igår att jag måste bara springa upp och kolla om det finns ett par åt mig oxå. Sen har det visst öppnat en ny butik här i stan med kläder från typ Ruth mfl. Så det blir att kolla utbudet.
Sen tror jag att jag lägger mig i skuggan någonstanns och bara mår gott. Solen skiner och det är super ute !!

Kjam !!

Kommentarer
T skrev:

Vars då??? Nya butiken alltså, jag har ju inte varit på stan på hela sommarn och en bit före den också. Det är på riktigt det, hade du klarat det?



Puss puss gumsan

2009-08-03 | 08:07:12
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback